قدس آنلاین- یزد : دهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعة یزد، استاندار یزد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و در این جلسه با تأسیس مجتمع بین المللی دانشگاه آزاد یزد موافقت شد

با تأسیس مجتمع بین المللی دانشگاه آزاد یزد موافقت شد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، استاندار یزد در این جلسه ضمن تسلیت ایّام عزاداری حضرت امام حسین (ع) از سفر رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی به استان یزد و اهتمام جدی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تشکر کرد.
«سیدمحمد میرمحمدی» اظهارداشت : پیگیری جلسات هیئت امنای استانی به ابتکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مصداقهای واقعی نخبه گرایی است.
«آیت‌الله محمدرضا ناصری» نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد در این نشست گفت: لازم است در محیطهای دانشگاهی، جوانان ایرانی به گونه ای تربیت شوند و پرورش یابند تا دانشجویان پیام واقعی عاشورا که پرهیز از بی تفاوتی نسبت به ارزشها، انسانیت و آزادگی است را درک کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از فعالیتهای دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهارداشت : تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی توسعۀ فعالیتهای دانش بنیان در مناطق مختلف است.
«حمید میرزاده» تصریح کرد: سعی دانشگاه آزاد اسلامی این است که هیچ نیرویی از دانشگاه خارج نشود و بنابراین شایسته است واحدهای دانشگاهی با توجه به ظرفیتهای خود از محل توسعۀ فعالیتهای اقتصادی به ویژه اقتصاد دانش بنیان به درآمدزایی بپردازند و تنها به منابع شهریه ای متکی نباشند.
در ابتدای این نشست «معصومه طباطبائی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به ارائۀ گزارشی از فعالیتهای انجام شده آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد و سایر واحدهای دانشگاهی استان پرداخت.
گفتنی است موافقت اصولی با تأسیس مجتمع بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، تأسیس مرکز تحقیقات سازه و زلزله در واحد تفت، تأسیس مرکز تحقیقات معدنی و صنایع جوارمعدنی در واحد بافق و ارتقا حکم سرپرستی واحدهای ابرکوه، تفت و اشکذر به ریاست از جمله مصوبات دهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.